Toode lisati ostukorvi!

Korduma kippuvad küsimused


Kui kaua kulub aega tellimuse esitamisest kauba kättesaamiseni?


Tellitud kaup jõuab kliendini tavaliselt 5 päeva jooksul pärast raha laekumist meie arvelduskontole. Aga kui tasusite ostu eest kaardiga, siis on tarneaeg pikem, sest kaardimakseid töötleb Stripe ja nad panevad makse kõigepealt 3 tööpäevaks ootele ja seejärel maksavad välja 2 tööpäeva jooksul - me paneme kauba teele pärast raha laekumist. 

Millise kättetoimetamise viisi peaksin valima?

Vali selline kättetoimetamise viis, mis on sulle kõige mugavam ja rahakotile sobivam. Kauba saatmine Omniva pakiautomaati maksab 1,99 eurot ning kulleriga koju või tööle 3,99 eurot. Üle 50 eurose tellimuse saadame pakiautomaatidesse tasuta. Üle 200 eurose tellimuse saadame kulleriga tasuta.
 
Kullerteenuse puhul pidage palun silmas ka seda, et saaksite kokkulepitud ajal kodus olla pakki vastu võtmas. Kullerid helistavad küll ette, aga tihti alles siis, kui on kaubaga juba maja juures. Kullerteenus on uksest-ukseni teenus.

Kui tellite suuremaid kaupu (suusad, suusakepid, jalgratas, poksikott, lauatennise laud, jne), siis palun valige kättetoimetamise viisiks kuller, sest me ei saa neid kaupu mõõtmete tõttu mahutada pakiautomaati.

Kuidas ma teada saan, et pakk on saabunud pakiautomaati, pakipoodi või postkontorisse?

Paki saabumisel sinu poolt valitud pakiautomaati, pakipoodi või postkontorisse saadab Omniva või Venipak sinu mobiilile sõnumi. Omniva sõnum sisaldab koodi pakiautomaadi ukse avamiseks ning soovi korral ka kauba tagastamiseks.
 
Kas ma pean tegema konto või sisse logima, et osta tooteid?

Ei pea.

Kas ma saan osta kaupa ettevõttele arvega?

Jah loomulikult. Pange ostukorvis enda nimi eesnime lahtrisse ja ettevõtte nimi perenime lahtrisse, täitke ostukorvis kontaktandmete väljad, makske pangalingiga ning me paneme käibemaksuarve kaubaga kaasa. Teine võimalus on selline (kui Te pole endas kindel või vajate suuremale tellimusele eelnevat hinnapakkumist), et pange sobivad tooted ostukorvi, täitke kontaktandmete väljad ning valige makseviisiks "arve e-mailile" ning kinnitage tellimus. Siis ei suunata Teid pangalingiga maksma ning me võtame Teiega järgmisel tööpäeval ühendust.

Kuidas toimub maksmine?

Ostu vormistamise käigus saate valida mitme makseviisi vahel. Kõige levinum ja tuntum on pangalingiga tasumine, lisaks saate valida kaardimakse, Apple Pay, Google Pay. Makseid kogub meie eest Montonio Finance, kellel on lepingud kõigi Eesti pankade, lisaks Läti, Leedu, Soome, Poola, Saksamaa pankadega. Toetatud on ka Revolut ja N26. 

Kauba eest saate tasuda ka ESTO 3 (maksa kolmes osas) teenust või järelmaksu kasutades. Nende makseviiside puhul suunatakse Teid sujuvalt ESTO lehele, järelmaksu vormistus on kiire ja automaatne. 
 
Kui Te kohe maksta ei soovi või soovite arvet asutusele, valige "Arve e-mailile" ning Teile saadetakse automaatselt tellimuse kinnitus/arve e-mailile ning tellimus võetakse täitmiseks peale tellimuse kinnitusel näidatud summa laekumist meie pangakontole.

Kui soovin arve tasuda teise inimese arvelduskonto kaudu, siis kuidas peaksin käituma?

Võib maksta küll teiselt kontolt. Kui valite arvega maksmise, siis palume makse selgitusse panna tellimuse number ning tellimuse esitaja nimi.

Kas mõõdud on võetud otse tootelt või vastavad standardsetele suurustabelitele?

Kõik toodete juures olevad mõõdud on võetud otse tootelt. Kuna alati ei pruugi kõik numbrid olla suurustega täielikus vastavuses, soovitame enne ostu sooritamist sellele tähelepanu pöörata. Kui kahtled mõõdus, vali pigem veidi suurem number või konsulteeri meiega enne ostu sooritamist. Jalatsite puhul on kõige parem jalg ära mõõta. Meil on e-poes jalatsite sisetalla pikkused (cm) näidatud kõigi suuruste juures. Leiate need andmed suuruste valikut lahti klikkides. 
 
Kui minu soovitud suurus on müüdud, kas seda oleks võimalik juurde tellida?

Palun võta meiega ühendust ning loodetavasti leiame sobiva lahenduse!

Kas kõik e-poe tooted on Eestis laos kohe olemas?

80% kaubast on meil laos olemas, ülejäänu hangime pärast tellimuse laekumist. Kui Teil on kauba kättesaamisega väga kiire, soovitame helistada tel 5053095 ja üle küsida.

Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad sattuda kolmandate isikute kätte?

Kindlasti mitte. Me säilitame sinu andmed ja info ostu kohta, kuid me ei levita neid, ega kasuta neid muul otsatarbel, kui tellimuse täitmiseks. Garanteerime andmete konfidentsiaalsuse.

Ma maksin raha oma tellimuse eest puhkepäeval või riigipühal. Millal tellimusega tegelema hakatakse?

Hakkame tellimusega tegelema esimesel tööpäeval.

Miks mulle raha on tagastatud?

Mõnikord juhtub nii, et me ei saa tellitud kaupa tarnida. Me pakume sellisel juhul alati välja mõne alternatiivse sarnase kauba, kuid teeme ka endast oleneva, et raha saaks võimalikult kiiresti tagastatud.

Kas müüdav kaup on originaal?

Jah kogu meie poolt müüdav kaup on originaal. Me ei osta mitte kunagi kaupa mustalt turult. Kaupade kvaliteet on garanteeritud.

Kelle käest me kaupa ostame?

Ostame kaupa tehase esindajatelt ning ametlikelt maaletoojatelt Baltikumis.
 
Mille arvelt saame pakkuda odavamat hinda?

Meil pole vaja üleval pidada kallitel rendipindadel asuvat kauplusteketti, seega saame piirduda väiksema marginaaliga. Hoiame üldkulud madalad. 

Kas kaupa saab tagastada?

Jah, mittesobiva kauba saate tagastada 14 päeva jooksul (kättesaamisest arvates), kui Te pole kaupa kasutanud, etiketid ja originaalpakend on alles.
 
Omniva pakiautomaadi kaudu kättetoimetatud kauba saate tagastada koodiga, mille Omniva saatis Teile SMS-ga (Omniva saadab kaks koodi, ühega avate ukse ja saate kauba kätte, teisega saate meile tagastada).

Kui olete kauba meile tagasi saatnud ja me oleme selle üle vaadanud, siis vastavalt Teie soovile tarnime asendustoote või tagastame raha. Oma soovist peaksite meile teada andma enne kauba tagasi saatmist. Piisab kui kirjutate e-mailile info@spordimaailm.ee. 

Tagastuste ja pretensioonide esitamise kohta loe lähemalt https://spordimaailm.ee/toote-tagastamine