Toode lisati ostukorvi!
Klienditugi: 5053095 E-R 9:00-17:00 info@spordimaailm.ee

TOOTE TAGASTAMINE

Spordimaailm võimaldab tagastada kõiki ostetud tooteid ilma küsimusi küsimata.

Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

NB! Kauba tagastamisest tuleb Spordimaailma enne tagasi saatmist teavitada, kirjutades e-mailile info@spordimaailm.ee.

Tagastamist ei ole vaja põhjendada.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema pakendatud kilekotti, karpi, pakkekilesse või mõnda teise sobivasse kaitsvasse pakendisse, mis välistaks kauba kadumise või hävinemise transpordi käigus.

Kaup tuleb tagastada Tartu Eedeni Keskuse Omniva, SmartPOST või DPD pakiautomaati, varustades pakendi meie mobiiltelefoni numbriga +372 5053095.

Pakiautomaati mitte mahtuv kaup tuleb ära tuua või kulleriga tagasi saata aadressile Kaasiku 1a-2, Ülenurme, 61714 Tartumaa. 

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel (tavaliselt 2-3 päeva jooksul), kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamise teate jõudmisest Spordimaailmani. Tagastatav kaup peab olema jõudnud meieni enne raha tagastamist.

Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Spordimaailm tagastab omakorda Kliendile toote.

 

PUUDUSEGA TOOTE TAGASTAMINE

Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada kauplejale pretensioon 2 aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.


Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, maksekorralduse kviitung või tellimuse kinnitus/arve ja pöördu viivitamatult meie poole.

Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada!

Puudusega kauba korral on Sul õigus nõuda kauplejalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. See, kumb variant on sobivam, lepitakse poolte vahel kokku.

Võid nõuda kauplejalt näiteks ostuhinna alandamist või lepingu lõpetada ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui:

  • müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada või
  • kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või
  • müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
  • Sulle tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.

Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või oled Sina selle põhjustanud, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad ekspertiisis. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.

Puudusega toote tagastamise kohta loe palun veel täpsemalt siit http://www.tarbijakaitseamet.ee/node/272

PRETENSIOONI ESITAMINE

Kui ostetud kaubal ilmneb puudus, on Sul tarbijana õigus pöörduda pretensiooniga kaupleja poole.

Kaebuse võid esitada vabas vormis, kuid kindlasti märgi kaebusesse oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus.

Kaupleja on kohustatud kaebuse vastu võtma ja vastama Sulle kirjalikult 15 päeva jooksul.

 

Vaata täpsemalt siit http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine