Toode lisati ostukorvi!

TOOTE TAGASTAMINE

Spordimaailm võimaldab tagastada kõik ostetud tooted. Spetsiaalselt kliendi jaoks hangitud toodete puhul me küsime mõnikord põhjendust. Riiete ja jalatsite puhul me küsimusi ei esita.

Kui suurus ei sobi, siis vahetame rõõmuga ümber. 

Lühidalt, kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Kauba tagastamisest tuleb Spordimaailma enne tagasi saatmist teavitada!

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema pakendatud kilekotti, karpi, pakkekilesse või mõnda teise sobivasse kaitsvasse pakendisse, mis välistaks kauba kadumise või hävinemise transpordi käigus.

Kaup tuleb tagastada Omniva või DPD pakiautomaadi kaudu selliselt, et see jõuaks Tartu: Aardla Selveri või Karete Coop Konsumi pakiautomaati.

Omniva tagastuskoodiga pakiautomaadi kaudu tagastamise kulu maksab Spordimaailm. Omniva pakiautomaat prindib tagastuskoodi alusel korrektse pakisildi. Juhul, kui olete tagastuskoodi kustutanud või see on aegunud, siis tuleb tagastus vormistada käsitsi ning pakk saata Tartu Aardla Selveri või Karete Coop Konsumi pakiautomaati, varustades pakendi meie mobiiltelefoni numbriga +372 5053095. Lugege juhiseid siit

Pakiautomaati mitte mahtuv kaup tuleb ära tuua või kulleriga tagasi saata aadressile Tähe 127f, Tartu, 50113. Kullerteenuse maksumust tagastamisel Spordimaailm ei kompenseeri. 

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel (tavaliselt 2-3 päeva jooksul), kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamise teate jõudmisest Spordimaailmani. Tagastatud kaup peab olema jõudnud meieni enne raha tagasi maksmist. 


Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Spordimaailm tagastab omakorda Kliendile toote.

 

PUUDUSEGA TOOTE TAGASTAMINE

Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada kauplejale pretensioon 2 aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.


Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, maksekorralduse kviitung või tellimuse kinnitus/arve ja pöördu viivitamatult meie poole.

Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada!

Puudusega kauba korral on Sul õigus nõuda kauplejalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. See, kumb variant on sobivam, lepitakse poolte vahel kokku.

Võid nõuda kauplejalt näiteks ostuhinna alandamist või lepingu lõpetada ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui:

  • müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada või
  • kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või
  • müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
  • Sulle tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.

Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või oled Sina selle põhjustanud, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad ekspertiisis. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.

Puudusega toote tagastamise kohta loe palun veel täpsemalt siit http://www.tarbijakaitseamet.ee/node/272

PRETENSIOONI ESITAMINE

Kui ostetud kaubal ilmneb puudus, on Sul tarbijana õigus pöörduda pretensiooniga kaupleja poole.

Kaebuse võid esitada vabas vormis, kuid kindlasti märgi kaebusesse oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus.

Kaupleja on kohustatud kaebuse vastu võtma ja vastama Sulle kirjalikult 15 päeva jooksul.

 

Vaata täpsemalt siit http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine