Teie ostukorvis ei ole tooteid.
Teie ostukorvis ei ole tooteid.
1. Üldised põhimõtted
1.1. Käesolevad Ostutingimused kehtivad e-poe www.spordimaailm.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe omaniku Danteks OÜ, registrikood 10474609, asukoht Tähe 127f Tartu (edaspidi Spordimaailm) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad Kliendi ja Spordimaailma vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, valitsuse määrused, väljakujunenud head tavad ja terve mõistus.
1.3. Kui Ostutingimuste mõni punkt on vastuolus Eesti Vabariigi seadustega, siis lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
1.4. E-poes www.spordimaailm.ee tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Ostutingimustega ja on nendega nõus.
2. Kaupade hinnad
2.1. Spordimaailma e-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
2.2. Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamine tasu suurus sõltub valitud kohaletoimetamise viisist.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud toote lehel olevale nupule "Lisa ostukorvi".
3.2. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.
3.3. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
3.4. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.
3.5. Ostu-müügileping loetakse Kliendi ja Spordimaailma vahel sõlmituks, kui Klient on tellimuse esitamiseks vajutanud nupule Maksa.
3.6. Pärast Maksa nupule vajutamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus. Kui tellimuse kinnitus ei ole kohale jõudnud 10 minuti jooksul, siis palun vaadake rämsposti hulka ning vajadusel võtke ühendust Spordimaailmaga.
4. Tellitud kauba eest tasumine
4.1. Tellitud kauba eest on võimalik tasuda kohe ostu vormistamise käigus või hiljem.
4.2. Ostu vormistamise käigus saab maksta pangalingiga ja pangakaardiga, sh Apple Pay ja Google Pay vahendusel. Toetatud on kõik Eesti pangad, samuti Läti, Leedu, Soome pangad, Revolut ja N26.
4.3. Hiljem on võimalik maksta 30 päeva jooksul (Esto Pay Later), 3 kuu jooksul võrdsetes osades (Esto 3) või tavalise Esto järelmaksuga, mille perioodi valib Klient.
4.4. Kui Klient soovib hiljem maksta arve alusel, siis tuleb valida "Arve e-mailile". Asutustele väljastame e-arve.
5. Kaupade kättetoimetamine
5.1. Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini esimesel võimalusel 5 päeva jooksul.
5.2. Kaupade kättetoimetamise tasu sõltub kliendi poolt valitud kättetoimetamise viisist. Kliendil on võimalik valida kahe kättetoimetamise viisi vahel:
5.2.1. Kulleriga koju või töö juurde.
5.2.2. Omniva pakiautomaati. Paki maksimaalsed mõõdud 39 x 38 x 64 cm. Paki maksimaalne kaal 30 kg.
5.3. Klient kohustub valima tellitava kauba suurusega vastavuses oleva kättetoimetamise viisi. Spordimaailm ei saa saata suuremõõtmelisi kaupasid (jalgratast, suuski, suusakeppe, korvpallilauda, poksikotti, jt) pakiautomaati.
6. Kauba tagastamine
6.1. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
6.2. Kauba tagastamisest tuleb Spordimaailma enne tagasi saatmist teavitada. Tagastamist ei ole vaja põhjendada.
6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis.
6.4. Tagastatav kaup peaks olema pakendatud selliselt, et välistatud oleks kauba kadumine või hävinemise transpordi käigus.
6.5. Kaup tuleb tagastada Omniva Tartu Aardla Selveri või Karete Coop Konsumi pakiautomaati, kasutades Omniva tagastuskoodi või saates ise nii, et teade paki saabumise kohta jõuaks meie telefoninumbrile +372 5053095.
6.6. Pakiautomaati mitte mahtuv kaup tuleb ära tuua või kulleriga toimetada aadressile Tähe 127f, Tartu, 50113.
6.7. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamise teate jõudmisest Spordimaailmani. Tagastatav kaup peab olema jõudnud meieni enne raha tagasi maksmist.
6.8. Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Spordimaailm tagastab omakorda Kliendile toote.
6.9. Lisainfo ja täpsemad juhised tagastamise kohta leiate https://spordimaailm.ee/toote-tagastamine
7. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
7.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 222, lg 1).
7.3. Defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@spordimaailm.ee järgneva infoga:
7.3.1. nimi ja kontaktandmed;
7.3.2. kaebuse esitamise kuupäev;
7.3.3. tellimise kuupäev, tellimuse number;
7.3.4. tootel ilmnenud defekt (võimalusel lisage ka fotod);
7.3.5. Spordimaailmale esitatav nõue.
7.4. Kirjalik pretensioon peab olema saadetud pärast defekti ilmnemist hiljemalt 14 päeva jooksul. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Spordimaailmalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
7.5. Spordimaailm ei vastuta:
7.5.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
7.5.2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
7.5.3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. Spordimaailm vastutab Kliendi ees Spordimaailma poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Spordimaailm ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaja võimalik pikenemine. Kui toode ostetakse sünnipäevakingiks või mingil muul põhjusel on väga kiire, tuleks sellest koheselt informeerida.
9. Muud tingimused
9.1. Spordimaailm kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid tellimuse täitmiseks. Spordimaailm ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele Eesti Post (Omniva), Itella (SmartPost), DPD, Venipak kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete kaitsmise eest vastutab Danteks OÜ juhataja.
9.2. Käesolevate ostutingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Spordimaailm teab, et Kliendil on alati õigus. Kui erimeelsusi ei õnnestu siiski lahendada läbirääkimiste teel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni.
Spordimaailma kontaktandmed: telefon 505 3095, e-post info@spordimaailm.ee
Käesolevad Ostutingimused kehtivad alates 01.10.2024.a.