Toode lisati ostukorvi!

1. Üldised põhimõtted

1.1. Käesolevad Ostutingimused kehtivad e-poe www.spordimaailm.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe omaniku Danteks OÜ, registrikood 10474609, asukoht Tähe 127f Tartu (edaspidi  Spordimaailm) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. 

1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad Kliendi ja Spordimaailma vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, valitsuse määrused, väljakujunenud head tavad ja terve mõistus.

1.3. Kui Ostutingimuste mõni punkt on vastuolus Eesti Vabariigi seadustega, siis lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. 

1.4. E-poes www.spordimaailm.ee tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Ostutingimustega ja on nendega nõus. Soovitame Ostutingimused tellimuse esitamise käigus välja printida või arvutisse salvestada.

2.
Kaupade hinnad

2.1. Spordimaailma e-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamine tasu suurus sõltub kohaletoimetamise viisist, mille valib Klient

2.3. Spordimaailm jätab endale õiguse kaupade hindasid korrigeerida vastavalt sellele, kuidas muutuvad sisseostuhinnad. Kui Klient esitas oma tellimuse enne kauba hinna muutmist, kehtib talle hind, mis on näidatud tellimuse kinnituses. 


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud toote lehel olevale nupule "Lisa ostukorvi".

3.2. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.3. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.4. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.

3.5. Ostu-müügileping loetakse Kliendi ja Spordimaailma vahel sõlmituks, kui Klient on tellimuse esitamiseks vajutanud nupule Maksa.

3.6. Pärast Maksa nupule vajutamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

3.7. Kui tellimuse kinnitus ei ole kohale jõudnud 1 tunni jooksul, palume ühendust võtta Spordimaailmaga telefoni teel või e-maili kaudu.

4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Tellitud kauba eest on võimalik kohe mugavalt ostu vormistamise käigus tasuda internetipangas pangalingi kaudu. Spordimaailmal on sõlmitud pangalingi lepingud 3 pangaga: Swedbank, SEB, LHV.

4.2. Pärast ostu vormistamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus/arve.

4.3. Kui Klient ei tasunud pangalingiga ostu vormistamise käigus (näiteks valis "Arve E-mailile), leiab ta e-mailile saabunud tellimuse kinnituselt Spordimaailma pangarekvisiidid kauba eest tasumiseks. Sellisel juhul eeldab Spordimaailm, et Klient tasub kauba eest 3 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

5. Kaupade kättetoimetamine

5.1. Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini 10 päeva jooksul. 

5.2. Kaupade kättetoimetamise tasu sõltub kliendi poolt valitud kättetoimetamise viisist. Kliendil on võimalik valida kahe kättetoimetamise viisi vahel:

5.2.1. Kulleriga koju või töö juurde.

5.2.2. Omniva pakiautomaati. Paki maksimaalsed mõõdud 39 x 38 x 64 cm. Paki maksimaalne kaal 30 kg

5.3. Klient kohustub valima tellitava kauba suurusega vastavuses oleva kättetoimetamise viisi. Spordimaailm ei saa saata suuremõõtmelisi kaupasid (jalgratast, suuski, suusakeppe, korvpallilauda, poksikotti, jt) pakiautomaati.


6. Kauba tagastamine

6.1. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kauba tagastamisest tuleb Spordimaailma enne tagasi saatmist teavitada. Tagastamist ei ole vaja põhjendada, kui tegemist on riiete või jalatsitega, mille suurus, lõige, materjal ei vasta ootustele. 

6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis. 

6.3. Tagastatav kaup peaks olema pakendatud kilekotti, karpi, pakkekilesse või mõnda teise sobivasse kaitsvasse pakendisse, mis välistaks kauba kadumise või hävinemise transpordi käigus. 

6.4. Kaup tuleb tagastada Omniva Ülenurme pakiautomaati, varustades pakendi tagastussildi ja/või telefoninumbriga +372 5053095. Pakiautomaati mitte mahtuv kaup tuleb ära tuua või kulleriga saata aadressile Tähe 127f, Tartu, 50113

6.5. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamise teate jõudmisest Spordimaailmani. Tagastatav kaup peab olema jõudnud meieni enne raha tagasi maksmist. 

6.6. Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Spordimaailm tagastab omakorda Kliendile toote.

6.7. Lisainfo ja täpsemad juhised tagastamise kohta leiate https://spordimaailm.ee/toote-tagastamine


7. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

7.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 222, lg 1).

7.3. Defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@spordimaailm.ee järgneva infoga:

7.3.1. nimi ja kontaktandmed;
7.3.2.
 kaebuse esitamise kuupäev;
7.3.3.
 tellimise kuupäev, tellimuse number;
7.3.4.
 tootel ilmnenud defekt (võimalusel lisage ka fotod);
7.3.5.
 Spordimaailmale esitatav nõue.

7.4. Kirjalik pretensioon peab olema saadetud pärast defekti ilmnemist hiljemalt 14 päeva jooksul. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Spordimaailmalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

7.5. Spordimaailm ei vastuta:

7.5.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
7.5.2.
 defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
7.5.3.
 toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Spordimaailm vastutab Kliendi ees Spordimaailma poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 

8.2. Klient vastutab Spordimaailma ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

8.4. Spordimaailm ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames. Kui toode ostetakse sünnipäevakingiks või mingil muul põhjusel on toote kättesaamisega väga kiire, palume sellest koheselt meile kirjutada pärast tellimuse esitamist.

9. Muud tingimused

9.1. Spordimaailm kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Spordimaailm ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele Eesti Post (Omniva), Itella (SmartPost), DPD, Venipak kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete kaitsmise eest vastutab Danteks OÜ juhataja. 

9.2. Käesolevate ostutingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni.

Spordimaailma kontaktandmed: telefon 505 3095, e-post info@spordimaailm.ee


Käesolevad Ostutingimused kehtivad alates 18
.04.2022.a.